Гарантія

Гарантія

На всі товари компанії надається гарантія від виробника, тому ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару у будь-якому місті України, де є сервісний центр виробника або звернувшись до нас в офіс.

Для звернення до сервісного центру із собою необхідно взяти:

  • оригінал гарантійного талона;
  • документ, що підтверджує оплату товару (чек).

Гарантійний термін становить від 14 днів до 20 років, в залежності від товару та є різним на різні комплектуючі, деталі ви можете дізнатись у менеджера в офісі або прочитати в гарантійному талоні чи на сайті виробника.

Відновлення гарантійного талона

Якщо ви втратили чи у вас пошкоджено гарантійний талон від виробника, ви можете звернутись до нас в офіс і ми допоможемо вам відновити документи.

Де можна обміняти чи повернути товар

Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або іншим зручним способом зателефонувавши до нас в офіс.

Умови повернення:

Ми оформляємо повернення, якщо:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упакування;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.

У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
  • неправильно заповнено гарантійний талон;
  • серійний номер, що зберігається в пам’яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;

Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться у ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів».